Обмін та повернення продукції

Помилилися під час замовлення? Випадково додалася чи переплуталась позиція в замовленні? Під час перевірки посилки було виявлено пошкодження товару? Непорозуміння дійсно іноді трапляються і ми намагаємося завжди йти назустріч клієнту за умови дотримання правил обміну та повернення товару на склад магазину.

На жаль, це не завжди є можливим.

Чому?

Перед замовленням обов’язково ознайомтеся зі стандартними умовами обміну та повернення парфумерно-косметичної продукції, що діють в Україні.

Згідно із ЗУ «Про захист прав споживачів» № 1023–XII від 12.05.1991 та Постановою КМУ № 172 від 19.03.1994, парфумерно-косметична продукція входить до переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню. Обміняти та повернути можна тільки товар, який є в списку винятків до закону.

І це захищає насамперед споживача.

Натуральна косметика має зберігатися в певних умовах, дотримання яких, у разі повернення, ми не можемо гарантувати новому покупцю.

Водночас за покупцем зберігається право на обмін та повернення товарів неналежної якості та комплектації.

Умови обміну та повернення

  1. Якщо під час отримання посилки певний товар або комплектація не відповідає замовленню, кур’єр або менеджер на пункті видачі на ваше прохання забере помилково доставлений товар і поверне оплату.
  2. Претензії щодо пошкодженого товару та його якості приймаються тільки під час отримання замовлення. Тому приділіть час огляду продукції в присутності кур’єра або у відділенні служби доставки. Просимо завжди уважно перевіряти доставлений товар на:
  • відповідність вашому замовленню (зовнішньому вигляду упаковки, обсягу та ін.),
  • цілісність упаковки кожного товару,
  • терміни придатності косметичної продукції.

Якщо під час огляду було виявлено дефект продукції, потрібно зв’язатися з нашими менеджерами за телефоном +38 098 949-88-53 та надіслати фотографію дефектного товару на e-mail — beyondme.sup@gmail.com або на будь-який запропонований месенджер із зазначенням номера замовлення та описом проблеми.

Якщо в присутності представника служби доставки не було заявлено про невідповідність товару очікуваним якостям або наявність браку, подальші претензії щодо нього не приймаються та в поверненні товару буде відмовлено відповідно до законодавства України.

  1. Якщо проблему виявлено після огляду в присутності представника служби доставки, коротко опишіть ситуацію, додайте фото або відео товару, з яким виникли проблеми, і надішліть листа на електронну адресу інтернет-магазину beyondme.sup@gmail.com. Менеджери розглянуть ваше звернення. Рішення щодо нього прийматиметься індивідуально відповідно до нормативно-правових актів. Водночас треба враховувати, що є можливість здійснити обмін і повернення тільки тієї продукції, яка не була у використанні, має фірмову упаковку (повну комплектацію з усіма вкладишами), що відповідає придбаній позиції.

Зауважте, що колір, обсяг і навіть склад товару можуть відрізнятися від представлених на сайті. Виробник залишає за собою право доопрацьовувати продукцію та вносити до неї зміни без попередження споживача.

image

Підпишіться на нашу розсилку, щоб отримувати останні пропозиції та актуальні новини